چرا ما بهترین کلینیک کاشت مو هستیم

چرا ما بهترین کلینیک کاشت مو در ایران هستیم؟

کلینیک مو ایران یا کلینیک کاشت موی دکتر رضائی معتبرترین و بهترین کلینیک کاشت مو در ایران می باشد . این یک شعار تبلیغاتی نیست همه پزشکان کاشت مو این حقیقت را باور دارند و به آن اعتقاد دارند چنانچه اگر یک پزشک کاشت مو بخواهد برای خودش مو کاشته شود دکتر رضائی را به عنوان متخصص کاشت موی خودش انتخاب می کند.  این  معتبرترین و بهترین بودن دلایل مختلفی دارد که چند مورد آن ذکر می شود :

۱ – دکتر رضائی متخصص جراحی  و جراح کاشت مو می باشد که از مدت ها قبل فقط در زمینه کاشت مو فعالیت داشته است . یک متخصص جراح که مدت ها است این عمل را انجام داده و خودش مستقیما بیشتر عمل را انجام می دهد گنجینه ای از تجربه و علم کاشت مو می باشد که این گنجینه گرانبها را در اختیار بیماران کلینیک خود می گذارد. دکتر رضائی برنامه های متعدد علمی در تلویزیون داشته است و تجربیات خود را در اختیار عموم مردم و پزشکان گذاشته است . سلسله بحثهای کاشت مو در برنامه دکتر سلام از معتبرترین این بحثها می باشد . این بحث ها را می توانید در سایت آپارات مشاهده کنید .

۲- کلیه عمل های کاشت مو توسط خود دکتر رضائی انجام می شود . از روز اول این رویه ثابت دکتر رضائی بوده و هست که قسمت های مهم برداشت و کاشت مو را خودش انجام می دهد و در اختیار پزشک دیگر یا تکنسین ها نمی گذارد .

طراحی خط مو توسط دکتر رضائی

زدن شکاف های منطقه کاشت توسط دکتر رضائی ( اکثر کلینیک ها این مرحله توسط تکنسین ها انجام می شود )

متاسفانه در اکثر کلینیک های کاشت مو تقریبا تمام مراحل عمل را تکنسین ها انجام می دهند . مثلا برداشتن نوار پشت سر در روش اف یو تی توسط ماما انجام می شود و سوراخ های منطقه کاشت توسط تکنسین دیپلمه زده می شود!!!  در ضمن اکثرا در یک اتاق چند بیمار را کنار هم عمل می کنند که بسیار خطرناک و غیر بهداشتی می باشد .

این نکته قابل ذکر است که تمام کلینیکهای کاشت مو و تمام تکنسینهای کاشت مو می دانند که در کلینیک دکتر رضائی شکاف های محل کاشت را خود دکتر رضائی در سر بیماران ایجاد می کند کاری که در کلینیکهای دیگر به عهده خود تکنسین ها می باشد  و دکتر اصلا دست نمی زند و گاهی حتی دکتر شکاف زدن را هم بلد نیست !( جاهایی می باشد که تکنسینها بیماران خود را می برند برای عمل  و از پروانه مطب دکتر استفاده می کنند اما کل کار را خودشان انجام می دهند و پزشک مربوطه هیچ چیزی از کاشت مو نمی داند و فقط پورسانت پولی مربوط به  پروانه مطب و جای اجاره داده شده را می گیرد مراقب باشید در دام این افراد نیفتید .)  متاسفانه این رویه چنان شایع شده که اگر از مشاور اکثر کلینیک های کاشت مو هم این مطلب را بپرسید به راحتی می گویند ” دکتر ما فقط نظارت می کند و کل کار کاشت مو را تکنسین ها انجام می دهند و همه کلینیک ها همین جور می باشد ”  اما شما بدانید : خیر همه جا اینجور نمی باشد !

۳- کلینیک دکتر رضائی دارای مجوز فعالیت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد .

۴ – ما در کلینیک خود از بهترین تکنسین های کاشت مو استفاده می کنیم . دکتر رضائی تاکنون تعداد زیادی تکنسین کاشت مو آموزش داده است که تمامی آنها جزو بهترین تکنسینهای کاشت موی ایران هستند . دکتر رضائی در انتخاب تکنسین  بسیار سختگیر می باشد و هر کسی نمی تواند در کلینیک ایشان کار کند  البته تکنسین های کلینیک دکتر رضائی بالاترین حقوق و مزایا را نسبت به بقیه کلینیک ها دریافت می کنند . ( تکنسین خوب = دادن حقوق بیشتر= نتیجه بهتر برای بیمار )

۵ – ما در کلینیک خود از بهترین مواد و وسائل جراحی استفاده می کنیم که اکثر آنها یک بار مصرف می باشند و بیشتر این وسائل از برندهای مشهور اروپا و آمریکا انتخاب شده است .

بهترین تیغ جراحی انگلیسی

لیزر کم توان بعد از جراحی کاشت مو

۶ – کلینیک دکتر رضائی دارای یک مجله نیز می باشد و شما با گذاشتن ده دقیقه زمان و مطالعه آن حدود ۹۰ درصد اطلاعات مورد نیاز کاشت مو را بدست می آورید .

برای دانلود نسخه pdf آن روی  لینک یا عکس زیر کلیک کنید .

مجله کلینیک کاشت موی دکتر رضائی

hairiran clinic magazin

۷- کلینیک کاشت موی دکتر رضائی دارای دو سایت غنی در زمینه کاشت مو می باشد و شما هر سوالی در مورد کاشت مو داشته باشید در این دو سایت می توانید جواب آنها را پیدا کنید.یکی همین سایت می باشد با نام www.hairiran.com و دیگری www.rezaey.com می باشد .

۸ و ۹ و ۱۰ و…… و بسیاری تفاوتهای دیگر …..

برای اثبات موارد بالا بهتر است گالری عکس و فیلم های دکتر رضائی را در این سایت و سایت های دیگر کلینیک و نیز سایت آپارات ملاحظه کنید .

همچنین ببینید :

در باره ما 

دکمه بازگشت به بالا