چگونه مشاوره کاشت مو انجام دهیم

برای انجام مشاوره کاشت مو با کلینیک دکتر رضائی چندین راه وجود دارد :

1 – مشاوره تلفنی با شماره  تلفن های کلینیک دکتر رضائی :

09121180588   و   02122232380   

معمولا پس از تماس تلفنی بار اول از شما تقاضا می شود عکس ارسال کنید و شما باید طبق روشی که در ذیل توضیح داده شده چند عکس از تمام جهات سر گرفته و به شماره موبایل کلینیک واتساپ کنید .البته در ادامه چندین سوال نیز از شما پرسیده خواهد شد .
 

2 – مشاوره کاشت مو از طریق واتساپ :

09121180588

شما از طریق واتساپ برای ما پیغام می فرستید لطفا پیغام متنی باشد و از ارسال پیغام صوتی خودداری کنید سوالات خود را بپرسید و شرح حال کوچکی از خود ارائه دهید معمولا از شما درخواست ارسال عکس می شود که می توانید در پیغام اول خود نیز عکسها را ارسال کنید. بر اساس شرایط شما چندین سوال از شما پرسیده می شود که باید به این سوالات هم پاسخ دهید اهم این سوالات به قرار زیر است :

سن – مدت ریزش مو – سابقه خانوادگی ریزش مو – آیا هنوز ریزش مو دارید – آیا قبلا کاشت مو داشته اید – آیا بیماری خاصی دارید – کدام قسمت سر را می خواهید کاشت شود  و …….

شما می توانید در حین مشاوره آنلاین سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

معمولا با تکمیل مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی شما می توانید عمل خود را فیکس کنید و نیازی به مشاوره حضوری نیست اما در صورت اصرار و تمایل به مشاوره حضوری می توانید وقت مشاوره حضوری تعیین کنید و جهت مشاوره حضوری تشریف بیاورید .

تمام مشاوره های کاشت مو توسط خود دکتر رضائی انجام می شود و تمام عکسهای ارسالی شما نیز توسط ایشان دیده و بررسی می شود و تمام سوالات  آنلاین شما نیز توسط دکتر رضایی بررسی و پاسخ داده می شود  و شما می توانید هر سوالی در زمینه کاشت مو دارید از ایشان بپرسید و به تمام سئوالات شما پاسخ داده می شود و در هر موردی ما برای شما عکس و فیلم ارائه می دهیم و تعداد زیادی عکس و فیلم قبل و بعد از عمل بدون پوشیده بودن صورت ها می توانید ببیند .

 

آموزش ارسال عکس کاشت مو

موها را کنار دهید تا مناطق طاسی و کم پشتی واضح دیده شود. سپس با موبایل خود چند عکس مانند جهات زیر بگیرید و به شماره ما واتساپ کنید . (  اگر خیلی آشنا نیستید ابتدا شماره ما را در لیست شماره های خود ذخیره کنید و در برنامه واتساپ سرچ کنید و یک پیام مثلا سلام  بفرستید تا ارتباط وصل شود سپس در خواست ارسال عکس از شما می شود ).

 

نمونه ارسال عکس مشاوره کاشت مو از روبرو
نمونه ارسال عکس برای مشاوره کاشت مو از روبرو
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو سر کمی خم
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو سر کمی خم
نمونه ارسالل عکس برای کاشت مو سر کاملا خم
نمونه عکس ارسالی برای کاشت مو سر کاملا خم
نمونه ارسال عکس برای مشاوره کاشت مو نمای نیمرخ راست
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو نمای نیمرخ راست
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو نمای نیمرخ چپ
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو نمای نیمرخ چپ
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو نمای بالا
نمونه ارسال عکس برای کاشت مو نمای بالا

یک عکس خوب هم از بانک مو بفرستید یعنی پشت سر جایی که مو دارد از گردن تا فرق سر واضح دیده شود .

عکس پشت سر بانک مو برای مشاوره کاشت مو
عکس پشت سر بانک مو برای کاشت مو

تاکید می کنم حتما عکس بانک مو را هم بفرستید تا بتوانیم ارزیابی درستی از وضعیت طاسی و سطح پوشش و تراکم حاصله ارائه دهیم .

تمام عکس های شما و اکثر پیغام های شما توسط دکتر رضائی دیده می شود و مشاوره مناسب داده می شود .معمولا اگر کاندید کاشت مو باشید نوع کاشت و مدت عمل و حدود هزینه کاشت مو اعلام می شود و شما می توانید سئوالات بیشتری را بپرسید و خیلی سریع پاسخ آنها را دریافت کنید . و اگر کاندید کاشت مو نباشید علت آن و درمان پیشنهادی دیگر ارائه می شود ( خواهشا از ما توقع درمان و ارائه نسخه از طریق تلگرام را نداشته باشید ما کلینیک کاشت مو هستیم !).

تماس با ما و آدرس

دکمه بازگشت به بالا