در باره ما

کلینیک کاشت موی دکتر رضائی دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد و در کلینیک دکتر رضائی صرفا متخصصین فعالیت می کنند و فعالیت اصلی کلینیک کاشت موی طبیعی می باشد  و تمامی کاشت موها زیر نظر دکتر رضائی جراح و متخصص کاشت مو انجام می شود.

موسس کلینیک ، صاحب کلینیک ، مسئول فنی کلینیک ، پزشک مشاوره کننده کاشت مو در کلینیک ، جراح  و متخصص کاشت مو  در کلینیک ، پزشک ویزیت کننده بعد از عمل های کاشت مو همه و همه یک نفر می باشد دکتر رضائی . و این مزیت مهم کلینیک مو ایران می باشد که بیمار فقط با یک نفر در ارتباط می باشد .

مدرک دوره کاشت موی طبیعی از آکادمی پزشکان زیبایی آمریکا

دکتر رضائی دارای گواهینامه کاشت مو از آکادمی پزشکان زیبایی آمریکا می باشد و عضو این انجمن  پزشکان آمریکایی می باشد . این مدرک کاشت مو در سال ۲۰۱۰ گرفته شده است که قبل از این تاریخ هم دکتر رضائی کاشت مو انجام می داده. در این دوره آموزشی کاملا برتری پزشکان ایرانی مشخص بود و با اطمینان بدانید کاشت مویی که در تهران توسط دکتر رضائی انجام می شود از کاشت موی پزشکان آمریکایی بسیار بهتر و زیباتر می باشد .

گواهینامه کاشت موی طبیعی از آکادمی پزشکان زیبایی آمریکا
گواهینامه کاشت مو از آکادمی پزشکان زیبایی امریکا

مجوز تبلیغات کاشت مو ی طبیعی سال ۸۷ از سازمان نظام پزشکی

کلینیک مو ایران و دکتر رضائی از روز اول فعالیت کاملا قانونی و طبق ضوابط وزارت بهداشت درمان و نظام پزشکی  فعالیت قانونی داشته اند . یک نمونه از مجوزهای مربوط به تبلیغات کاشت مو را از سال 1387 ملاحظه کنید .

مجوز کاشت موی طبیعی از سازمان نظام پزشکی ایران
مجوز کاشت مو از سازمان نظام پزشکی سال 87

گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ در تکریم مراجعین و بیماران کلینیک

کلینیک مو ایران دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در استانداردهای مورد نیاز کلینیک ها و تکریم ارباب رجوع می باشد. گواهینامه  استاندارد ایزو ۹۰۰۱ برای ارزیابی کیفیت مدیریت سازمانها می باشد و سازمانی که این استاندارد را دارد کیفیت مدیریت بالاتری داشته است

گواهینامه ایزو 9001 برای کلینیک

عضویت در انجمن علمی پزشکی لیزر

مدرک دوره ۶ ماهه لیزر از روسیه

دکتر رضائی از ۷ سال قبل عضو انجمن علمی پزشکی لیزر ایران می باشد و در سال ۲۰۰۹ میلادی دوره کامل لیزر پزشکی را گذرانده است و مدرک لیزر ایشان از کشور روسیه مهد لیزر جهان صادر شده است. دکتر  رضائی با لیزر و دستگاه های لیزر آشنایی کامل دارد . در کلینیک مو ایران بعد از کاشت  مو از لیزر کم توان استفاده می شود که جهت تسریع زخم ها و بهبود کاشت  مو می باشد .چندین جلسه لیزر کم توان رایگان در کلینیک مو ایران به بیماران کاشت مو هدیه می شود .

انجمن علمی لیزر ایران کارت عضویت
گواهینامه لیزر از کشور روسیه

اطلاعات بیشتر در مورد کلینیک دکتر رضائی و ملاکهای کلینیک کاشت موی معتبر را از لینکهای زیر دزیافت کنید:

چرا کلینیک مو ایران بهترین کلینیک کاشت موی ایران می باشد ؟

ویدیوهای دکتر رضائی متخصص کاشت مو در مورد کاشت موی طبیعی

برای مشاوره سریع با شماره واتساپ ما در تماس باشید و به آن عکس ارسال کنید

 عکسها توسط دکتر رضائی دیده می شود وخیلی سریع مشاوره ، تعیین نوع عمل  و تعیین روز عمل انجام می شود .

شماره واتساپ ما : 09129358680

دکمه بازگشت به بالا