جدیدترین روشهای کاشت مو

روش سوپر اف یو ئی super fue

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو

در مورد روش سوپر اف یو ئی چه می گویند ؟

کاشت مو به روش super fue یکی از مدرن ترین و جدیدترین روشهای کاشت مو می باشد همچنین در مورد این روش گفته می شود : روش سوپر اف یو ئی جدیدترین و بهترین روش کاشت مو است مهمترین تفاوت روش سوپر اف یو ئی با سایر روشهای کاشت مو استفاده از دستگاه های اتوماتیک و هوشمند در کاشت مو می باشد که با استفاده از این دستگاه های هوشمند می توان تراکم تا 5 برابر سایر روشها را بدست آورد و نیز با استفاده از دستگاه های هوشمند می توان خط مویی بسیار طبیعی طراحی نمود .

اگر از بانک موی خوبی برخوردار نیستید و از روشهای سنتی کاشت مو راضی نیستید و دنبال بهترین روش کاشت مو هستید این روش کامل ترین روش کاشت مو می باشد .

این روش بر اساس روش اصلی fue ساخته شده و فولیکولها به صورت تک واحدی استخراج شده بنابراین برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند بسیار مناسب می باشد .

در روش super fue آنالیز موی سر با دستگاه اسکنر پیشرفته انجام می شود و پوست و موی فرد از لحاظ چربی ، ضخامت مو و مقدار خونرسانی پوست بررسی می شود و بعد از این مراحل ریشه های مناسب و چند تایی با دستگاه برداشته می شوند و این ریشه ها در سلول های بنیادی فرد تازمانی که کاشت انجام شود نگهداری می شوند .

در این روش تراکم 3 تا 4 برابر بیشتر می شود دوره نقاهت کمتر می باشد و خط رویش کاملا طبیعی می باشد مهمترین مزیت این روش این است که برش و بخیه و خط بخیه نداریم اگر شما موهای کم پشت و بانک موی کمی دارید نگران نباشید این روش همه معضلات شما را حل می کند .

 تبلیغ کننده اصلی این روش مدعی است که دارای تنها دستگاه اتوماتیک و هوشمند کاشت مو در خاورمیانه می باشد و تمام دستگاه های این کلینیک هوشمند می باشند و به صورت انحصاری مجری استفاده از این روش کاشت مو می باشند و با استفاده از این دستگاه های هوشمند نه تنها کیفیت کاشت را بسیار بالاتر برده اند بلکه عوارض کاشت نیز به حداقل رسیده است .

روش سوپر اف یو ئی super fue چیست ؟

متاسفانه هر چه سطح دانش مراکز کاشت مو در مورد کاشت مو اندکی اضافه می شود سطح دروغ گویی و فریب دادن مراجعین خود را بسیار علمی تر می کنند و با واژگان علمی و پزشکی مردم را فریب می دهند . چند مورد علمی درست را بیان می کنند و در آخر نتایج کاملا غلط و دروغ و کذب محض را بیان می کنند و با این کلمات فنی خذب متقاضی با قیمت کاشت موی بسیار بالاتر از کیفیتی که انجام می دهند را دریافت می کنند .

مهم ترین تبلیغ در مورد روش سوپر اف یو ئی استفاده از دستگاه اتوماتیک و هوشمند کاشت مو می باشد .تنها دستگاه اتوماتیک کاشت مو در دنیا دستگاهی به نام آرتاس ARTAS می باشد که فقط در امریکا وجود دارد و چندین میلیارد تومان قیمت این دستگاه می باشد و این دستگاه نه در ایران و نه در خاورمیانه وجود ندارد !

منظور از دستگاه اتوماتیکی که در این کلینیک تبلیغ می شود چند قطعه ام دی اف و فلز براق به اضافه یک دستگاه بخور آب سرد و یک تلویزیون و یک مانیتور  پزشکی و یک اسکنر با بزرگنمایی حدود 80 برابر می باشد که این دستگاه ها مثل یک آشپزخانه زیبا روی هم سوار شده اند و تکنسین و بیمار در وسط آنها می نشینند و کاشت مو به روش fit معمولی با کیفیت بسیار پایین را انجام می دهند و اسم این دستگاه را گذاشته اند دستگاه فوق پیشرفته هوشمند و اتوماتیک سوپر اف یو ئی ! خلاقیت ایرانی ! این شد دستگاه اتوماتیک کاشت مو!

در مورد استفاده از لیزر : لیزر پر توان به دلیل سوزاندن ریشه موها در کاشت مو هیچ جایگاهی ندارد . لیزر کم توان یا ال ای دی قرمز نیز چیز ساده ای می باشد که در هر آرایشگاهی وجود دارد . طراحی خط مو با دستگاه نور لیزر هم دستگاه بسیار ساده ای است که نور لیزر را روی سر می اندازد و می توان خط مو را با کمک آن طراحی نمود و معمولا خط مویی بسیار قرینه و مصنوعی ایجاد می کند .

در مورد استفاده از اسکنر : اسکنر ها میکروسکوپ هایی هستند با بزرگنمایی 40 تا 80 برابر که از سالیان دور در کاشت مو استفاده می شده اند و مورد جدید و پیشرفته ای نیستند و کار آنها بزرگ نشان دادن موها می باشد و معمولا برای معاینه قبل کاشت استفاده می شوند و تقریبا هرگز در حین کاشت استفاده نمی شوند. و اینکه در حین کاشت خونرسانی را مشخص می کنند یا ظخامت مو را نشان می دهند یا سایر موارد کاملا کذب است در موقع کاشت فقط چشم تکنسین کاشت مو است که برداشت را تشخیص می دهد ولا غیر ! با عینک لوپ یا بدون عینک لوپ .

سایر مواردی هم که در مورد سوپر اف یو ئی تبلیغ می شود مثل برداشت تک واحدی فولیکولها و …… که همان تعریف fit می باشد .

در کل روش سوپر اف یو ئی همان روش اف آی تی می باشد که داخل یک محوطه محصور شده توسط چند تکه چوب و فلز و دستگاه هایی که هیچ ارتباطی به کاشت مو ندارند انجام می شود !

نظر شما در باره روش سوپر اف یو ئی super fue چیست ؟

کلمه fue معادل کلمه fit هست دو اسم متفاوت برای دقیقا یک کار .کلمه سوپر اف یو ئی یعنی اف یو ئی برتر یا بهتر .از نظر تبلیغاتی و جذب مراجع کلمه زیبا و قابل قبولی می باشد و ما هم در تبلیغ کار خود از همین کلمه استفاده می کنیم اما دقیقا منظورمان روش اف آی تی می باشد که با تکنیک دقیق و درست جراحی انجام می شود . فقط همین .

در روش سوپر اف یو ئی که در ایران تبلیغ و انجام می شود : 

هیچ دستگاه اتوماتیک یا هوشمندی استفاده نمی شود 

در حین کاشت یا بعد آن از لیزر هیچ استفاده ای نمی شود 

اسکن موها فقط قبل عمل انجام می شود و در حین عمل هیچ کاربردی ندارد

دستگاه هایی که استفاده می شود یا دستگاههای معمولی کاشت مو هست که همه جا استفاده می شود یا دستگاه هایی است که هیچ ارتباطی با نتیجه کاشت مو ندارد مثل دستگاه بخور آب سرد!

به هیچ وجه تکنیک خاصی استفاده نمی شود که بخواهد تراکم چند برابر در کاشت مو ایجاد کند

روش سوپر اف یو ئی همان روش fit هست که با دروغهای علمی تبلیغ می شود و وسط محوطه ای از چند چوب و فلز و دستگاه غیر مرتبط با کاشت مو ( با نام تنها دستگاه اتوماتیک کاشت مو در خاورمیانه ) انجام می شود !

دکمه بازگشت به بالا