چگونه نوبت عمل بگیرم

پس از انجام مشاوره کاشت مو در صورت تمایل به فیکس عمل و انجام عمل جراحی کاشت مو در کلینیک کاشت موی دکتر رضائی باید مراحل زیر را طی کنید:

1- انجام آزمایشات کاشت مو

2 _ پرداخت بیعانه تعیین روز عمل

انجام آزمایشات کاشت مو

آزمایشات کاشت مو جهت بررسی سلامت شما جهت انجام عمل جراحی کاشت موی طبیعی می باشد . این آزمایشات جهت بررسی بانک موی شما و یا اینکه آیا شما از این عمل جواب خوبی می گیرید یا نه نمی باشد  و فقط سلامتی شما را از جهت انجام یک عمل جراحی داخل کلینیک بررسی می کند.

لیست آزمایشات کاشت مو بدین قرار می باشد :

CBC-BS-BUN-CR- ESR -CRP -SGOT-SGPT-ALK PHOS-PT-PTT-CT-BT-HBSAG-HCVAB-HIVAB-U/A

این آزمایشات را در هر آزمایشگاهی می توانید انجام دهید اما در نظر داشته باشید بعضی ازمایشگاهها برای آماده سازی جواب یک هفته زمان نیاز دارند .

این آزمایشات شامل یک نمونه خونگیری ، یک نمونه دریافت ادرار و یک سوزن زدن کوچک به نرمه گوش جهت بررسی وضعیت انعقادی و لخته کردن خون شما می باشد.

هزینه این آزمایشات را شما به آزمایشگاه خودتان می پردازید .( جزو هزینه های عمل نیست . )

برای انجام این آزمایشات نیازی نیست که ناشتا باشید و در هر موقعی از روز می توانید انجام دهید . اما اگر ناشتا باشید بهتر است .

پرداخت بیعانه جهت فیکس عمل

جهت فیکس شدن نوبت عمل شما و تعیین روز عمل  و انتخاب تکنسین کاشت مو برای شما و انتخاب اتاق عمل شما لازم است مبلغی به عنوان بیعانه بپردازید تا کلینیک هماهنگی های لازم جهت کاشت موی شما را انجام دهد .

مبلغ بیعانه یک میلیون تومان می باشد و پرداخت آن یا حضوری در کلینیک می باشد یا شماره کارت را دریافت کنید و مبلغ را کارت به کارت کنید و با تماس تلفنی یا واتساپ اطلاع دهید .

مبلغ بیعانه از هزینه عمل شما کسر می شود و در صورت بروز مشکل و کنسلی عمل شما تا 24 ساعت قبل از عمل قابل بر گشت می باشد .

دکمه بازگشت به بالا