مراحل کاشت مو

برای انجام کاشت مو اول با ما تماس می گیرید مشاوره آنلاین انجام می شود یا وقت مشاوره  حضوری می گیرید وقت عمل فیکس می کنید و روز عمل جراحی پیوند موی زنده انجام می دهید آخر وقت با سر پانسمان شده مرخص می شوید دو روزبعد پانسمان سر شما باز می شود و موها یک ماه رشد می کند بعد از یک ماه ریزش موقتی دارد و از ماه سوم مجددا شروع به رشد می کند و تا یک سال رشد موها کامل می شود .

سیر بعد از عمل

در انتهای عمل سر شما پانسمان می شود معمولا خودتان به تنهایی می توانید کلینیک را ترک کنید اما می توانید قبل از اتمام عمل با همراه خود هماهنگ کنید تا تشریف بیاورند ( حضور همراه  در کلینیک در طول عمل کاشت مو مقدور نیست و در ابتدای عمل همراه شما باید کلینیک را ترک کنند و در صورت لزوم در انتهای عمل تشریف بیاورند )

راهنمایی های لازم در مورد  نحوه خوابیدن و مصرف داروها و سایر موارد قبل از ترک کلینیک به شما داده می شود و روی موبایل شما هم ارسال می شود .

دو روز بعد می بایستی پانسمان سر شما باز شود که اگر در تهران بودید به کلینیک تشریف می آورید و ما خودمان پانسمان را باز می کنیم سر شما شستشو داده می شود و آموزش شستشوی روزهای بعد و حمام رفتن داده می شود اما اگر امکان ماندن در تهران تا دو روز بعد را نداشتید ما روش باز کردن پانسمان و شستشوی سر را از طریق چندین فیلم آموزشی به شما به صورت کامل آموزش می دهیم و شما خودتان با کمک یک همراه در منزل خودتان ( و نه درمانگاه یا بیمارستان ) می توانید پانسمان را باز کرده و شستشوی اول را انجام دهید .

پس از باز کردن پانسمان و شستشوی سر با شامپو بچه چندین عکس برای ما می فرستید سایر آموزش ها داده می شود و روش سشتشو تا دو هفته آموزش داده می شود.

پس از دو هفته مجددا چندین عکس ارسال می کنید و می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و روش شستشوی جدید آموزش داده می شود و نسخه داروهای تقویتی شروع می شود.

پس از دو ماه نیز همین مراحل تکرار می شود .

بنابراین پس از روز عمل دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک ندارید و دوستانی که شهرستان هستند یا خارج کشور می باشند نگران ویزیتهای بعدی نباشند و تمام ویزیتها و آموزشها از طریق آنلاین انجام می شود البته در هر مرحله ای احساس کردید نیاز به ویزیت حضوری دارید با هماهنگی انجام شده می توانید برای ویزیت حضوری تشریف بیاورید .

موهای کاشته شده به مدت دو هفته رشد می نماید و بعد از دو هفته ریزش می کند و بعد از یک ماه تقریبا مانند قبل از کاشت می شوید ! ( البته ریشه موها زنده می باشد و کم کم موی جدید ایجاد می نماید ) . از ماه سوم کم کم موها شروع به رشد می کنند و از زیر پوست خارج می شوند و تا ماه پنجم بسیار کم تراکم هستند و از ماه پنجم تا یک سال کم کم تراکم ایجاد می شود و نتیجه نهایی کاشت مو 12 تا 14 ماه بعد از عمل مشخص می شود  بنابر این باید در این مدت صبور باشید و تغییرات را به صورت ماهانه در موی خود احساس خواهید نمود .

دکمه بازگشت به بالا