جدیدترین روشهای کاشت مو

روش sut در کاشت مو

sut جدیدترین روش کاشت مو

در توصیف روش جدید sut در کاشت مو به این جملات در سایت های کاشت مو برمی خوریم :

مرکز تخصصی موی رن….س تنها بنیانگذار تکنیک جدید sut در کاشت مو می باشد . این تکنیک جدیدترین و به روزترین تکنیک کاشت موی دنیا می باشد در این تکنیک همانند تکنیک های سنتی نیازی به جراحی یا برش یا بجاماندن اسکار یا درد طولانی یا دوره نقاهت طولانی وجود ندارد

علت برتری روش sut نسبت به سایر روشها برداشت سریع و دقیق گرافتها می باشد که زیر نظر با تجربه ترین تکنسینها انجام می شود و این گرافتها به دقت نگهداری می شود و به دقت در سوراخهای یک میلیمتری کاشت می شود .

با کاشت مو به روش sut شما هر چیزی از یک کاشت مو توقع دارید را ما به شما می دهیم : طراحی خط موی بسیار عالی ، تراکم بسیار عالی و فوق العاده ، گارانتی عدم ریزش موهای کاشت شده تا آخر عمر ، زیبایی فوق العاده کاشت مو ، کاشت بیش از 14000 تار مو در یک جلسه ، تراکم بیش از سه برابر کاشتهای عادی ، و هر چیزی که شما از یک کاشت موی خوب بتوانید در ذهن خود بسازید ما با روش sut برای شما انجام می دهیم .

روش sut چیست ؟

راستش را بخواهید تا همین امروز هنوز کسی نفهمیده روش sut چیست فقط می دانیم روش خاصی است که شما تمام خوبی های دنیا را با کاشت با روش sut یکجا بدست می اورید !

خالق کلمه sut یک انستیتو ترمیم مو است یعنی جایی که شغل اصلی اش ساخت کلاه گیس بوده اما به صورت غیر قانونی کاشت مو انجام می داد. این انستیتو ترمیم مو این کلمه جعلی را برای فریب متقاضیان کاشت مو اختراع کرد و با این اختراع مراجعین کاشت موی زیادی را جذب نمود و به دنبال این بازخورد خوب متاسفانه اکنون مراکز کاشت موی زیادی از این اسم تعریف و تبلیغ می کنند . جالب است بدانید هنوز هم مشخص نشده کلمه sut چه معنایی دارد و مخفف چه واژگانی می باشد . و اگر کل اینترنت را سرچ کنید این کلمه ساختگی در مورد کاشت مو را فقط و فقط در سایتهای ایرانی می بینید ! و در هیچ سایت خارجی یا کتاب علمی کلمه sut برای کاشت مو استفاده نشده .

در توصیف تکنیک sut هم هزاران تعریف نوشته اند اما منطقی ترین چیزی که پیدا می کنید این است که همان روش fit معمولی است که برداشت مو با پانچ برقی انجام می شود . در نهایت یعنی همان fit 

در مورد نتایج معجزه آسای روش sut هم در هیچ جایی شما تکنیک خاص یا علت خاص آنرا نمی بینید و  هر جا صحبت sut  میباشد فقط از محاسن این روش تعریف شده!

تنها چیزی که طرفداران روش sut در مورد این روش ذکر میکنند این است که روش های سنتی با دست بوده و این روش با برق می باشد که قبلا در این سایت توضیح دادیم در حال حاضر همه مراکز روش اف آی تی را با میکروموتور برقی انجام می دهن و نام آنرا sut نمی گذارند و تمام خوبی های عالم را به آن نمی چسبانند .

متاسفانه با بازخورد خوبی که ساخت این کلمه جعلی و تبلیغ آن برای جذب متقاضیان کاشت مو داشت  ( یعنی این دروغ خوب جواب داد) راه هموار شد برای ساخت کلمات جدیدتر و فریبنده تر و ما هر روز شاهد روش های جدیدتر کاشت مو هستیم !! بنابراین روشهای خیلی جدیدتر کاشت مو مثل میکروگرافت ، super fue و super fue plus و سوپرگرافت و …….ک. هر روز به جامعه ایران معرفی شدند .

تمام این روشهای جدید یک نکته مشخص دارند : این روشها تمام خوبی های عالم را با هم در خود دارند اما هیچکدام نمی گویند با کدام تکنیک جدید صاحب این همه خوبی شده اند ؟

دکمه بازگشت به بالا