قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو در ایران بسیار متفاوت می باشد و قیمت یک کاشت مو گاه 4 میلیون تعیین می شود و گاه قیمت همان کاشت مو در کلینیک دیگری 34 میلیون!

تعیین قیمت کاشت مو در ایران قانون معینی ندارد و بیشتر بر اساس قانون عرضه و تقاضا و سیاست های موسس کلینیک کاشت مو تعیین می شود . و روشهایی که برای تعیین قیمت ذکر می شود معمولا کامل نیست و هیچکدام بر آن مبانی تعیین قیمت نمی شود .

هزینه و قیمت کاشت مو را می توان به روش های زیر تعیین نمود : ( اعداد جهت مثال می باشد)

1 – بعضی از مراکز بر اساس تعداد تار موی برداشتی و کاشته شده تعیین قیمت می کنند مثلا  قیمت می گذارند هر هزار تار مو  700 هزار تومان و می گویند ما برای شما 10000تار مو می کاریم و می شود 7000000تومان.

2-بعضی از مراکز بر اساس تعداد گرافت برداشت و کاشت شده  تعیین قیمت می کنند مثلا هر هزار گرافت سه میلیون تومان و می گویند ما برای شما 3000 گرافت می کاریم و قیمت کاشت مو برای شما می شود 9000000 تومان

3-  بعضی از مراکز بر اساس وسعت طاسیی که کاشت می شود قیمت تعیین می کنند مثلا می گویند ما 8 سانت جلوی سر را می کاریم 5 میلیون یا مثلا نصف  سر را می کاریم 6 میلیون و تمام سر را می کاریم 12 میلیون

4- بعضی از مراکز بر اساس روش برداشت و کاشت مو  قیمت گذاری می کنند مثلا می گویند با fit می کاریم 6 میلیون با fut  می کاریم 8 میلیون و با ترکیبی می کاریم 12 میلیون .

تمام این روش ها برای تعیین قیمت کاشت مو در یک کلینیک استفاده می شود و هر کدام دارای معایب و محاسن خاص خودش می باشد. اما بدانید :

در روشهایی که با شمارش انجام می شود معمولا اعدادی که به شما می گویند غیر واقعی و بیشتر از حد انجام شده می باشد ، اعدادی مانند 16000 تار مو یا 4000 گرافت دروغ است.

تعیین قیمت کاشت مو در کلینیک کاشت موی دکتر رضائی بر اساس نوع تکنیک برداشت و کاشت مو و سعت طاسی و مقدار بانک مو تعیین می شود . یعنی ما در ابتدا فرد مراجع کاشت مو را معاینه کامل انجام می دهیم  (حضوری یا با ارسال عکسهای کامل ) ، اندازه گیری های وسعت طاسی و وسعت و تراکم بانک مو را انجام می دهیم و برای بیمار تعیین می کنیم کدام روش بهتر است و اگر روش های دیگر انجام شود چقدر از سر پوشش داده می شود و بر این اساس قیمت کاشت مو تعیین می شود و قیمت پیشنهادی اعلام می شود . قیمت کاشت مو بر این اساس در کلینیک ما بر اساس شرایط فرد متغیر می باشد.

ما در تعیین قیمت کاشت مو اصول خاص خود را داریم :

1- مسئله اصلی صلاح بیمار + کسب رضایت اوست و مسائل مادی در درجات بعدی می باشد . اگر بیمار چیزی بخواهد که صلاح او نباشد حتی اگر برای ما سود مادی داشته باشد انجام نمی دهیم .   مثلا اگر بیمار بگوید نصف یک fit را انجام دهید و نصف پول را دریافت کنید ما چون بیمار را زیر عمل جراحی می بریم باید عمل را کامل انجام دهیم و نصف عمل معنی ندارد پس یا تخفیف می دهیم و به توافق می رسیم یا عمل را انجام نمی دهیم .

2 – به بیمار دروغ نمی گوییم و صلاح او را فدای کسب رضایت دروغین یا سود مادی نمی کنیم . مراجعین بسیاری با بانک موی کم و طاسی وسیع توقعات عجیبی از کاشت مو دارند و حاضرند هزینه این توقع خود را بپردازند اما رسیدن به این توقع از نظر علمی و عملی غیر ممکن می باشد . به عبارتی فرد آمده تا یک دروغ بزرگ بشنود و فیکس کند و پول بدهد . ما این افراد را عمل نمی کنیم و با گفتن حقیقت آنها را طرد می کنیم !

3 – ما همیشه سعی می کنیم بیشتر از آن مقداری که به بیمارمان تعهد داده ایم برای او انجام دهیم و همیشه چیزی که مطمئن هستیم بیمار کسب می کند را به او قول می دهیم و معمولا بیشتر از آن را در حدی که بشود برای او انجام می دهیم و برای این اضافه ها هیچوقت درخواست هزینه اضافه نداشته و نخواهیم داشت . و هرگز از مقداری که تعهد می کنیم کمتر انجام نمی دهیم .

4 – به دلیل آنکه در کلینیک کاشت موی دکتر رضائی موسس یعنی صاحب کلینیک و پزشک مشاور یعنی کسی که قول و وعده ها را به شما می دهد و پزشک جراح یعنی کسی که برای شما کار انجام می دهد یک نفر می باشد  همه چیز شفاف و مشخص می باشد .

5- ما  از نظر عددی کلینیک ارزان نیستیم اما بر اساس نوع کاری که برای بیمار خود انجام می دهیم و نتیجه ای که بیمار دریافت می کند و بسیاری از هزینه های اضافی که بعضی ها به بیماران خود تحمیل می کنند را حذف کرده ایم در نهایت کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی برای شما با قیمت کاشت موی مناسب محاسبه خواهد شد .

و در کل کاشت موی بسیار عالی در یک کلینیک تخصصی  با بالاترین کیفیت ممکن  و قیمت بسیار مناسب برای بیمار انجام شده است .

کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی با قیمت کاشت مو ی مناسب
کاشت مو در کلینیک دکتر رضائی
بهترین عکس کاشت موی طبیعی با قیمت کاشت مو ی مناسب
بهترین عکس کاشت مو

 

دکمه بازگشت به بالا